ویژگی های بتن آماده :: بتن و فرآورده های بتنی

بتن و فرآورده های بتنی

آیا نیاز به خرید بتن و فرآورده های بتنی دارید؟

بتن و فرآورده های بتنی

آیا نیاز به خرید بتن و فرآورده های بتنی دارید؟

  • ۰
  • ۰

ویژگی های بتن آماده

بتن آماده به عنوان یک کالا محسوب می شود و به همین علت قیمت بتن آماده از بتن های دیگر گرون تر است. ولی چون بتن آماده یک سری صرفه جویی ها و کنترل کیفیت در ساختش انجام می شود قیمت بیشتر بتن آماده را جبران می کند و شما از سیمان کمتری استفاده می کنید و مرغوبتری را دارا می باشد.

بتن ها انواع مختلفی دارند اما این که کدام یک از آنها کارای بیشتری برای شما دارد اهمیت دارد. یکی از ویژگی های بتن اماده سرعت بخشیدن به پروژه ساخت و ساز شما می باشد برای کار شما نیاز به نیروی انسانی کمتری دارید.

بتن آماده در کارگاه آماده می شود و با ماشین های میکسر به محل انجام پروژه انتقال دلده می شود. این بتن ها بدون نیاز به عملیات خاصی پس از انتقال مورد استفاده قرار می گیرد.

بتن آماده از بتن هایی که در مکان پروژه آماده می شود از کیفیت بالاتری برخوردار است. زیرا بتن اماده در کارگاه ها کنترل کیفیت می شوند.

Image result for ‫بتن آماده‬‎

قیمت بتن آماده


قیمت بتن آماده بسته به نوع عیار بستگی دارد. هرچه عیار بتن بیشتر باشد کیفیت بتن بالاتر است و هر چه بتن عیار پایین تر باشد از کیفیت کنتری برخوردار می باشد.

باید بدانید که هر عیار از بتن را برای چه کاری استفاده می کنند. بتن اماده از مهمترین و پرطرفدارترین انواع بتن به شمار میرود.

به لحاظ اهمیت کیفیت بتن و ضرورت بکارگیری مصالح مرغوب و دقت در میزان مصرف آنها و ساخت بتن، در تمام کارگاههای بنیاد بتن، آزمایشگاه بتن تجهیز شده و از بتن های تولید شده نمونه گیری و مورد آزمایش قرار می گیرد و باتوجه به در اختیار داشتن ماشین آلات حمل و انتقال بتن، بتن آماده بموقع با اطمینان از کیفیت دلخواه بدست مصرف کننده می رسد.


  • ۹۸/۰۲/۱۲
  • sahar feizi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی