کلید و پریز :: بتن و فرآورده های بتنی

بتن و فرآورده های بتنی

آیا نیاز به خرید بتن و فرآورده های بتنی دارید؟

بتن و فرآورده های بتنی

آیا نیاز به خرید بتن و فرآورده های بتنی دارید؟

  • ۰
  • ۰

کلید و پریز

در نصب کلید و پریز توجه به ارتفاع مناسب بسیار اهمیت دارد و این ارتفاع به طور استاندارد از کف باید حداقل 30 سانتی متر و حداکثر 110 سانتی متر باشد. همچنین اگر کلید پریز شما قرار است در نزدیکی چهارچوب درب نصب شود حداقل در 10 تا 30 سانتی متر فاصله از چهارچوب آن را نصب کنید.

Image result for ‫کلید و پریز سژین‬‎

چند مورد از برند های کلید و پریز خارجی مانند کلید و پریز لگراند و محصولات برقی اشنایدر هستند. از برند های ایرانی این حوزه هم می توان به کلید و پریز دلند ، پریز برق مهسان، ایران الکتریک، کلید و پریز آسیا الکتریک، ویر ا و...  اشاره نمود.

در خرید کلید پریز لمسی حتما به جنس رویه آن توجه ویژه ای کنید و سعی داشته باشید جنس رویه انواع کلید و پریز لمسی که می خرید ضد خش باشد. دیگر نکته مهم و مورد توجه در مورد این محصولات، خدمات پس از فروش کلید پریز لمسی است که به هیچ عنوان نباید فراموش شود.

جهت خرید کلید و پریز به صورت حضوری می توانید به خیابان لاله زار تهران مراجعه نمایید که به عنوان بورس انواع کلید پریز و دیگر لوازم الکتریکی شناخته شده است. اما پیشنهاد ما به شما خرید کلید و پریز به صورت اینترنتی و از تامین کنندگان محبوب این صنعت است که می توانید با مقایسه آنها در آگهی های زیر، بهترین تصمیم را بگیرید و کلید پریز مورد نظر خود را خریداری کنید.

  • ۹۸/۰۶/۰۹
  • sahar feizi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی