بایگانی ارديبهشت ۱۳۹۸ :: بتن و فرآورده های بتنی

بتن و فرآورده های بتنی

آیا نیاز به خرید بتن و فرآورده های بتنی دارید؟

بتن و فرآورده های بتنی

آیا نیاز به خرید بتن و فرآورده های بتنی دارید؟

۲ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

پشم سنگ یا همان پشم معدنی از ذوب کردن سنگ بازالت در دمای 1500 درجه سانتی گراد که از گروه سنگ های آذرین می باشد تولید می کنند. این مواد مذاب در مجاورت هوا سرد شده و بهصورت رشته هایی فیبر مانند در می آیند. بعد از آن با فشترده کردن انها به هم انواع پشم سنگ تولید می شود. این محصولات این روزها بسیار در صنعت ساختمان مورد استفاده قرار می گیرند

انواع پشم سنگ 

1. پشم سنگ تخته ای 

این نوع کاربرد اصلی در دیوارها و سقف خانه ها دارند که به علت جذب بالای خود در برابر صوت و حرارت می تواند به عنوان عایق آکوستیک یا پشم سنگ مورد استفاده قرار گیرند. به عنوان مثال سالن های کنفرانس ها ، تئاترها و... از این جمله مکان ها به شمار می روند

Image result for ‫پشم سنگ تخته ای‬‎

 

  • ۰
  • ۰

ویژگی های بتن آماده

بتن آماده به عنوان یک کالا محسوب می شود و به همین علت قیمت بتن آماده از بتن های دیگر گرون تر است. ولی چون بتن آماده یک سری صرفه جویی ها و کنترل کیفیت در ساختش انجام می شود قیمت بیشتر بتن آماده را جبران می کند و شما از سیمان کمتری استفاده می کنید و مرغوبتری را دارا می باشد.

بتن ها انواع مختلفی دارند اما این که کدام یک از آنها کارای بیشتری برای شما دارد اهمیت دارد. یکی از ویژگی های بتن اماده سرعت بخشیدن به پروژه ساخت و ساز شما می باشد برای کار شما نیاز به نیروی انسانی کمتری دارید.

بتن آماده در کارگاه آماده می شود و با ماشین های میکسر به محل انجام پروژه انتقال دلده می شود. این بتن ها بدون نیاز به عملیات خاصی پس از انتقال مورد استفاده قرار می گیرد.

بتن آماده از بتن هایی که در مکان پروژه آماده می شود از کیفیت بالاتری برخوردار است. زیرا بتن اماده در کارگاه ها کنترل کیفیت می شوند.

Image result for ‫بتن آماده‬‎